mandag 18. februar 2008

Direkte kommunikasjon

Videre, alltid videre. Har nå skaffet meg et .net passport. Opprettet via Windows Live ID.
Det ble tonemarthinsenagmail.com. Tok i bruk web messenger. Hadde ingen kontakter å legge
inn i farta, men gjør det imorgen. Da skal jeg chatte med kolleger. Har allerede chatted via
GTalk. Sikkert greit nok, en forbedret utgave av sms, men synes det "smaker" litt av Keiserens
nye klær.
Er nå forresten ganske frustrert, antar at jeg har klart å lage et .passport. Har vært inne og prøvd å finne ut hvordan chatte på Webmessenger uten å lykkes.
Av tre kolleger er det ingen av oss som har klart det. Her må kursforklaringen forbedres!
Hjemme fikk jeg nå (22.15 tirsdag) hjelp av datteren min og hennes venninne. Det ser ut til at jeg
har klart å lage nettpass. I hvertfall kom jeg inn på Windows live messenger og fikk chattet med
venninnen. Bra, men det var nå dumt å ikke kunne vite helt sikkert om jeg klarte å lage nettpass.

Ingen kommentarer: